Recenzija: L’Occitane BB krema Immortelle – smilje / L’Occitane Dragocjena BB krema za lice sa smiljem

Nakon što me je L’Occitane BB krema za besprijekornu put pomalo razočarala, a bila sam kupila čak dvije nijanse, svjetliju i tamniju te sam praktički bacila gotovo 500kn za njih, ovaj sam put odlučila isprobati prvo tester prije nego što odlučim hoću li kupiti novu L’Occitane BB kremu Immortelle (smilje).

Nova L’Occitane BB krema Immortelle navodno ima višenamjensku formulu ugodne i svilenkaste teksture koja pomaže ujednačiti, zagladiti i zaštititi kožu. Tonirana se formula navodno savršeno stapa s prirodnom bojom puti i pomaže smanjiti vidljivost hiperpgmentacija i nejednakosti kože, posvjetljava sivu boju puti i pruža cjelodnevnu svježinu i blistavost koži. Obogaćena je eteričnim uljem immortelle/smilja i pomaže okrijepiti kožu te je vidljivo zaglađuje. Umanjuje znakove stresa i umora. L’Occitane kaže još da nova L’Occitane BB krema sa smiljem sadrži prirodne UV filtre (UVA/UVB).

No, idemo mi radije provjeriti koliko istine ima u ovome! 😉

 Recenzija L'Occitane BB krema Immortelle smilje

Recenzija L’Occitane BB krema Immortelle

Cijena: cca 315kn

Miris: osjeti se miris smilja uz primjesu mirisa koji mi se čini vrlo umjetnim.

Tekstura i konzistencija: lagana, nemasna, baršunasta, ne razlijeva se.

Recenzija BB krema L'Occitane Immortelle smilje nova loccitane bb krema smilje sa smiljem

Sastav (preuzet s internetske stranice L’Occitanea): CYCLOMETHICONE – AQUA/WATER** – TITANIUM DIOXIDE-[nano] – CI 77891/TITANIUM DIOXIDE** – POLYGLYCERYL-3 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE – TALC** – DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER – STEARIC ACID – ALUMINUM HYDROXIDE – CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE** – PEG-12 DIMETHICONE – SODIUM CHLORIDE** – SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL** – HELICHRYSUM ITALICUM FLOWER OIL* – OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL* – BORAGO OFFICINALIS SEED OIL* – POLYHYDROXYSTEARIC ACID** – LAUROYL LYSINE** – SILICA** – ALUMINA** – SQUALANE** – DISTEARDIMONIUM HECTORITE – SUCROSE STEARATE – POLYGLYCERYL-2 CAPRATE – SUCROSE PALMITATE – ISOCETETH-10 – ADENOSINE – GLYCERYL CAPRYLATE – GLYCERYL LINOLEATE – PROPYLENE CARBONATE – TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE – ETHYLHEXYLGLYCERIN – PHENOXYETHANOL – BENZOIC ACID – DEHYDROACETIC ACID – PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE – PARFUM/FRAGRANCE – HEXYL CINNAMAL – LINALOOL – BENZYL SALICYLATE – ALPHA-ISOMETHYL IONONE – CI 77499/IRON OXIDES** – CI 77492/IRON OXIDES** – CI 77491/IRON OXIDES**

Moja analiza sastava: puno silikona, mnoštvo emulgatora, otapala, konzervanasa i ostale kemije s “kontroverznog popisa sastojaka” (- -), ali i ponešto kvalitetnih sastojaka, osim smilja, npr. ulje jojobe, boražine i noćurka (+). U kojoj količini je upitno. UV filtri su koliko sam uspjela primijetiti mineralnog (+), a ne kemijskog porijekla, što je plus.

Rezultat: L’Occitane BB krema Immortelle lijepo se razmazuje, vjerojatno zahvaljujući velikoj količini silikona (o silikonima v. ovdje) i vrlo se dobro stapa s kožom. Moć prekrivanja je vrlo slaba, ali se može nadograđivati do neke srednje jačine. Ispod ove kreme mi za razliku od prethodne L’Occitane BB kreme nije potrebna podloga u vidu hidratantne kreme, seruma ili dodatne njege, što je svakako pozitivno.

Koža je nakon nanošenja ove kreme baršunasta i meka, zdravog je sjaja, nema ni masnog sjaja niti osjećaja neugode ili zatezanja, što mi se znalo dogoditi s prethodnom L’Occitane BB kremom. Relativno dobro je nahranila suhe dijelove moje mješovite kože, iako ne sasvim, a nije “zamastila” T-zonu. Boja “clair / light” mi se odlično stopila s kožom (za razliku od one prethodne).

Postojanost ove L’Occitane BB kreme je oko 5-8 sati. Na donjoj slici možete vidjeti kako izgleda na mom licu (nanijela sam jedan sloj).

Recenzija BB krema L'Occitane Immortelle smilje nova loccitane bb krema sa smiljem

Presuda: nisam zadovoljna omjerom cijene i kvalitete ove L’Occitane BB kreme jer toliko novca (više od 300 kn) smatram da zaista ne vrijedi. Uz neke vrlo dobre sastojke puna je kemije i silikona koji su vrlo jeftina zamjena za kvalitetna prirodna ulja, a ni jačina prekrivanja ove kreme prema mom mišljenju nije zadovoljavajuća. Iako, moram pohvaliti da na licu izgleda vrlo prirodno. Usprkos tomu, dajem joj ukupnu ocjenu 3.

Savjeti:

  • Smatram da je idealna za normalnu do mješovitu kožu, dok bi suhoj koži možda bila i nedovoljna.
  • Ne bih je preporučila ni koži s proširenim porama kao što je npr. moja jer mi se čini da ih još više ističe.

Recenzije ostalih BB krema pronaći ćete ovdje.

xoxo, voli vas

Magdalena Belle and the Makeup

Jedna misao o “Recenzija: L’Occitane BB krema Immortelle – smilje / L’Occitane Dragocjena BB krema za lice sa smiljem

  1. Pingback: Recenzija: L’Occitane BB krema za besprijekornu put | Belle & the Makeup

Komentiraj