Recenzija: L’Occitane BB krema za besprijekornu put

Što je BB krema? BB krema bi prema definiciji trebala biti kombinacija seruma za uljepšavanje, primera, dnevne kreme, pudera i zaštite od sunca. A sve mi želimo BB kremu koja odgovara potrebama baš naše kože, što i nije lak zadatak. Moja mi BB krema mora pružiti prirodan izgled, dobro prikrivanje, ujednačavanje, matiranje, hidrataciju, sužavanje pora i što je najvažnije: uljepšavati i njegovati kožu kao što bi svaka BB krema i trebala (BB = Blemish Balm / Beauty Balm). Upravo to obećava ova L’Occitane BB krema za besprijekornu put.

No je li BB krema od L’Occitanea uistinu takva i ispunjava li ono što obećava?

Jako volim kad krema miriše divno kao L’Occitaneova BB krema za besprijekornu put, a kad još toliko obećava, onda mora da je savršena! 🙂 Ili?? Idemo je isprobati! P.s. pod linkom ovdje nalazi se recenzija L’Occitane BB kreme Imortelle, a za recenziju L’Occitane BB kreme za besprijekornu put klikni na “Nastavi čitati” ispod fotke.

Recezija LOccitane BB krema

BB krema za besprijekornu put, L’Occitane

L’Occitaneova BB krema za besprijekornu put sukladno opisu proizvođača ima njegujuću i uljepšavajuću formulu koja umanjuje crvenilo i kožne nepravilnosti, daje svjež i prirodan izgled, sužava pore, vlaži i zaglađuje kožu, dobro prekriva nedostatke te ujedno pruža i dugotrajnu zaštitu od sunca (SPF30), a osim toga sadrži i organske sastojke. Potaknuta pozitivnim komentarima u online-trgovini L’Occitanea o ovoj BB kremi, odlučila sam napraviti recenziju i podijeliti svoje, nešto malo drugačije iskustvo i mišljenje o ovoj kremi s vama.

Recenzija L'Occitane BB krema za besprijekornu put

L’Occitane BB krema za besprijekornu put

Izgled, količina i cijena: plastična bijela tuba, 40ml, oko 230 kn u L’Occitane trgovinama.

Nijansa: light (svjetlija od dvije postojeće nijanse) (-). Isprobala sam obje (light za zimu, medium za ljeto).

Sastojci: neki od dragocjenih sastojaka kao što su bijeli iris i anđelika (+), ali i neke vrste silikona i ostalih sintetičkih sastojaka koje baš i ne odobravam (-).

Miris: jako ugodan (+). Uporaba: ujutro na čistu i suhu kožu. Može se koristiti samostalno ili nakon dnevne kreme (+).

Konzistencija i tekstura: krema je srednje gustoće i ne razlijeva se (+). Nije masna.Recenzija L'Occitane BB krema za besprijekornu put Rezultat: ten je ujednačen (+), međutim, ako ispod nje ne nanesem serum, emulziju ili hidratantnu kremu jako se loše razmazuje (-) i uvlači u moje pore (-). A nije li bit BB kreme da objedinjuje sve ove elemente (i serum za uljepšavanje i hidratantnu kremu i puder)? Nadalje, na mjestima gdje imam suhu kožu (ponajviše oko korijena nosa i obrva) još dodatno ističe tu suhoću, dakle ne hrani je dovoljno (-).

Također ne omogućava mi nanošenje više slojeva, nego se pri nanošenju 2. sloja (npr. tamo gdje želim malo bolje prikrivanje i na mjestima gdje imam suhu kožu) čini “flekastom” (-) / ne znam kako bih to drugačije opisala (vidi se na bradi i oko donje usne slici ispod). Miris je jako ugodan i dugo ostaje na licu (+). Nakon nanošenja i pri kraju dana se na mom licu ne vidi previše masnog sjaja kao kod nekih drugih BB krema (+). Recenzija LOccitane BB krema za besprijekornu put Ni boja ove BB kreme (light) ne odgovara najbolje mojoj maslinastoj, ali nekako bljedunjavoj koži. Djeluje mi previše tamna (u kombinaciji s mojim tonom kože vuče prema boji opeke (iako to na slici gore nije izraženo kao u živo) te mi ne daje prirodan izgled. Na gornjoj se slici vidi boja mog vrata koja se ipak razlikuje od boje mog lica nakon nanošenja L’Occitaneove BB kreme.

Presuda: Za moje pojmove ova BB krema nije najbolji izbor, čak ni za moju mješovitu kožu, a mogu misliti da je nanijeti ovu kremu na dehidriranu ili suhu kožu gotovo nemoguća misija bez bogate kreme ispod, iako je, sudeći prema pozitivnim komentarima u online-trgovini, mnogi hvale. Preporučila bih je možda više za normalnu do masniju kožu ili kao lagano prekrivajući puder za normalnu kožu ispod kojeg treba nanijeti serum, kremu ili sl. a ne kao BB kremu. Da sam tražila puder, kupila bih puder, a ne BB kremu…

Inače, volim brand L’Occitane, ali ova me je krema oduševila samo svojim mirisom i matirajućim učinkom koji na kraju dana “popušta”.


Ovdje sam objavila recenzije još nekih BB krema, možda će vas zanimati, pa kliknite! 🙂

Ovdje se nalazi recenzija L’Occitane BB kreme Immortelle (smilje).

Cure (i dečki! 🙂 ), koju biste mi vi BB kremu preporučile s obzirom na potrebe moje kože?

xoxo, voli vas

Magdalena Belle and the Makeup

8 misli o “Recenzija: L’Occitane BB krema za besprijekornu put

  1. Pingback: Recenzija Flormar BB krema 5u1 | Belle & the Makeup

    • Da, mislim da nije za suhu kožu. I moja je prijateljica ima (ona za razliku od mene ima i suhu kožu) i nije nikako zadovoljna s ovom BB kremom. Rekla mi je da prvo mora staviti hidratantnu kremu ispod nje pa tek onda ovu BB kremu, ali da joj onda nema nikakvo prekrivanje. Sretno u potrazi za pravom BB kremom, što se mene tiče moja potraga traje godinama. 🙂 Kad pronađeš svoju, pliz javi mi! 🙂

      Sviđa mi se

      • Ja trenutno imam BB kremu dream fresh od Maybellinea i nisam nešto zadovoljna. Ne prikriva praktički nimalo, ima dosta odbojan miris, jedino što dobro hidratizira 🙂 Morat ću još istraživati 🙂

        Sviđa mi se

  2. Pingback: Recenzija: L’Occitane BB krema Immortelle | Belle & the Makeup

Komentiraj