Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm balzam-sjajilo za usne

Ugodno sam se iznenadila vidjevši da se u travanjskom izdanju meni još iz djetitnjstva dragog časopisa Elle kao dar čitateljicama našlo sjajilo odn. balzam za usne Catrice Pure Shine Colour Lip Balm! Budući da sam u svojih top 10 kozmetičkih proizvoda za proteklu godinu (klikni ovdje) istaknula da volim jedan od Catrice ruževa za usne, ovaj me je dar Ellea ugodno iznenadio jer, iako sam svjesna toga da je praktički svaki ovakav dar najvjerojatnije samo vrsta reklame, gotovo kao i svaka cura volim ovakva mala iznenađenja koja možemo i isprobati. 🙂

U Elleu sam pronašla mnoštvo informacija o novitetima iz svijeta ljepote, no idemo radije provjeriti kako me se dojmilo ovo Catrice sjajilo odn. balzam za usne u boji.

Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm balzam sjajilo za usne Catrice ruž

Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm

Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm balzam sjajilo za usne Catrice ruž

Sjajilo za usne Catrice i travanjsko izdanje časpopisa Elle

Opis na deklaraciji: balzam za usne blistave boje i iznimno sjajnog finisha. Mekana tekstura topi se na usnama.

Pakiranje i cijena: u obliku olovke koju nije potrebno oštriti, neodoljivo me podsjeća na Clinique Chubby Stick. Mislim da Catrice Pure Shine Colour Lip Balm košta 40-ak kn.

Miris: vrlo blag, ugodan.

Tekstura i kozistencija: masna, neljepljiva, jednostavno se nanosi.

Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm sjajilo za usne

Catrice Pure Shine Color Lip Balm u nijansi 020 Rusty In Peace

Sastav (preuzet sa web-stranice Catrice); većinom sintetički i kemijski sastojci te pokoji kontroverzan sastojak: POLYBUTENE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, OCTYLDODECANOL, POLYETHYLENE, SQUALANE, DIMER DILINOLEYL DIMER DILINOLEATE, SYNTHETIC WAX, DIISOSTEARYL MALATE, DIPENTAERYTHRITYL HEXAHYDROXYSTEARATE, DICALCIUM PHOSPHATE, MICA, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ALCOHOL, AQUA (WATER), TOCOPHEROL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TIN OXIDE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, ETHYL VANILLIN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Osjećaj na usnama i presuda: ovaj je balzam zaista nježan na usnama i pruža im njegu i visoki sjaj. Ne isušuje usne, ali pruža slabu jačinu prekrivanja i nije postojan. Sviđa mi se ovaj praktičan oblik jer ima špicast vrh koji omogućuje precizno nanošenje. S obzirom na njegov sastav savjetujem da balzam za usne Catrice Pure Shine Colour Lip Balm ne upotrebljavate svakodnevno.

Recenzija Catrice Pure Shine Colour Lip Balm balzam ruz

Budući da sam s ovakvim (prema mom mišljenju lošim) sastavom viđala mnoštvo dvostruko i trostruko skupljih ruževa i sjajila za usne te s obzirom na relativno nisku cijenu balzama za usne Catrice Pure Shine Colour Lip Balm dajem mu ukupnu ocjenu 3,5, iako moram priznati da ga najvjerojatnije neću kupiti kad potrošim ovaj.


Ovdje se nalaze recenzije ostalih ruževa, sjajila i balzama za usne:

A ovdje ćete pronaći sljedeće zanimljive i korisne postove o šminci i kozmetičkom priboru:

xoxo, voli vas

Magdalena Belle and the Makeup

Komentiraj